• 1400/11/16 - 14:41
  • - تعداد بازدید: 685
  • - تعداد بازدیدکننده: 654
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری دوره آموزشی

برگزاری دوره آموزشی
رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا در نشست تقدیر از دست اندرکاران و رابطین آمار مجموعه دانشگاه گفت: « ستون فقرات هر برنامه عملیاتی آمار است و اگر جامعه‌ایپرتوفیق متصور هستیم بایستی به ستون فقرات آن که آمار می‌باشد توجه ویژه داشته باشیم. »
 
به گزارش وب دا؛ دکترعلی اصغر خالقی با اشاره به چهار واحد اصلی کدگذاری، آمار، بایگانی، ثبت و مدارک پزشکی افزود: هر کدام از این چهار واحد گنجینه‌ایبرای محققین، پزشکان و پرستاران به منظور دفاع از حقوق خود محسوب می‌شوند.
 
وی بر اهمیت بخش مدیریت اطلاعات سلامت تاکید کرد و اظهار کرد: این بخش بعنوان ستون فقرات بیمارستان است و کار بخش مدیریت اطلاعات سلامت با توجه به نگهداری پرونده‌های پزشکی حداقل ۱۵سال و برخی نیز به صورت دایم و همچنین پاسخگویی به ارباب رجوع در سالهای سال، فوق العاده حساس است.
 
ریاست دانشگاه با اشاره به لزوم حرکت به سمت الکترونیکی شدن بیمارستانها، خواستار ایجاد هماهنگی بین سیستم HIS و واحد مدیریت اطلاعات سلامت شد.
 
در ادامه مهندس محسن رمضانی مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ضمن ارایه گزارشی از همایش آمار در نظام سلامت گفت: ایجاد و تدوین نظامنامه آماری، بازنگری شاخص‌های آماری در سطح وزارت بهداشت و دانشگاهها، نوین سازی آمار و گذر از از آمار سنتی به سمت آمارهای ثبتی مبنا از تاکیدات این همایش بود.
 
رمضانی با اشاره به اینکه در این همایش در سه موضوع غرفه، مقالات و تارنما از دانشگاه علوم پزشکی فسا تقدیر شد، افزود: از تمامی همکاران پرتلاش دست اندرکار در جمع آوری و یکپارچه سازی آمار و همکاران مدیریت It و همچنین روابط عمومی دانشگاه در بحث برپایی غرفه در همایش آمار در نظام سلامت در تهران قدردانی کرد.
 
مهندس رمضانی از الکترونیکی کردن بایگانی مدارک بیمارستان دکترشریعتی در آینده‌اینزدیک خبر داد.
 
سرپرست آمار دانشگاه ضمن تشکر از حمایت‌های ریاست و مسوولین دانشگاه از دست اندرکاران آمار به سختی شغلی همکاران آماری و لزوم آرامش و دقت در کار اشاره کرد و بر اهمیت آمار در کنار فناوری و تولید و ارتقاء فناوری همگام با بروز رسانی و غنی سازی اطلاعات تاکید کرد.
 
خانم بیتاسادات زگردی گفت: همکاران آماری می‌بایست با علاقه، تعهد، پشتکار و دقت تمام به تولید اطلاعات و دانش برای کمک به برنامه ریزی و تصمیم گیری مدیران بپردازند.
 
در ادامه این مراسم از دست اندرکاران آماری مجموعه دانشگاه تقدیر گردید.
  • گروه خبری : اخبار تصویری
  • کد خبر : 5640
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

برگزاری دوره آموزشی برگزاری دوره آموزشی برگزاری دوره آموزشی
مهندس رمضانی 
دکتر خالقی
عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: