• 1400/12/13 - 22:05
  • - تعداد بازدید: 308
  • - تعداد بازدیدکننده: 305
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اتصال صد درصدی مراکز،پایگاه ها و خانه های بهداشت شهری و روستایی و پایگاه های اورژانس115 شهرستان فسا به شبکه اینترنت دانشگاه توضیحات

مهندس رمضانی

به گزارش وب دا؛ مهندس محسن رمضانی مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با توجه به راه اندازی سامانه‌های مختلف و همچنین بحث پزشک خانواده و پرونده الکترونیکی سلامت، مدیریت  IT  دانشگاه موفق به اتصال صد در صدی مراکز و خانه‌های بهداشت تحت پوشش دانشگاه شده است.

مهندس رمضانی افزود: طبق گزارشی که از طریق شبکه شمس (شبکه ملی سلامت) وزارت بهداشت نیز قابل حصول است تمامی ۱۱۰ نقطه زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی فسا با وجود مشکلات فراوان و گستردگی و پراکندگی روستاها متصل به شبکه اینترانت و اینترنت می‌باشند.

وی اظهار داشت: تمامی مراکز، پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های اورژانس۱۱۵ از طریق وایرلس به شبکه دانشگاه متصل می‌باشند که جهت اجرای این مهم تجهیزات وایرلس (رادیو و مودم و…) خریداری و بسترهای لازم در این مراکز فراهم گردید.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: با اجرای این طرح بستر لازم جهت اجرای مکاتبات الکترونیک، دسترسی به تمامی سامانه‌های دانشگاهی و انجام حضور و غیاب آنلاین، پذیرش و صندوق مکانیزه در مراکز روستایی فراهم گردیده است.

مهندس رمضانی بیان داشت: با توجه به راه اندازی سامانه سیب (سامانه یکپارچه بهداشت) و آنلاین بودن آن جهت اجرای پرونده الکترونیک سلامت و ثبت مراقبتها و پیگیریهای بهداشتی در تمامی مراکز و خانه‌های بهداشت و دریافت گزارشات کلی از وضعیت بیماری‌ها و مراقبت‌های انجام شده، نیاز به بستر شبکه و اینترنت امری ضروری بود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 5782
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: